kate moss 1558






Jag har haft en ganska okej helg. I fredags var jag, som ni kanske redan vet, hemma. På lördag skulle jag åkt på fest men istället kom ika och bella hit (som jag har saknat något så fruktansvärt!) och vi myste lite, sen gick vi över till jossä. Och igår var helt okej. Vi var maria, sara, amanda och jag som "förfestade" lite hos marias syster. Sen bar det av till vatra, dock kom inte amanda in vilket var ganska surt. Jävligt trångt, svettigt och många äckliga människor man bara har lust att spy på. Men jag träffade även många roliga också.

Idag fyller sarah 16 år, grattis! Så senare ikväll åker jag ner till henne, tjejkväll med några utav de "gamla" tjejerna, underbart!

Kommentarer
Postat av: sarah

tack älskling! kommer bli mysmys! :D <3

2009-10-26 @ 18:24:16
URL: http://ssarahaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0