saknar dig



Hej alla sofias kompisar;> Nu har jag carolina kjellander snott sofias bdb lite. för att ladda upp en bild. haha :D jag vill bara berätta för sofia att hon betyder ngt så enormt mkt för mig. och vi har kännt varandra i hela vårat liv och vi ska hålla ihop till graven. lixom vaggan till graven. <3hon är den bästa syster jag har och jah, jag älskar henne! och det gör ni andra säkert också. för om ni inte gör det är ni ju lite kocko elr? ;o hon är den mest underbaraste, finaste, sötaste, snyggaste, snällaste osv. människan på jorden. elr, det tkr jag och jag är säker på att det finns många fler där ute som håller med mig? :) JAG ÄLSKAR DIG v-  det var allt från lilla mig. / carolina

(skrivet den 14e maj 2008)

Kommentarer
Postat av: carolina

vet inte vad jag ska säga...



jag saknar oss. så jävla mycket

2009-10-15 @ 17:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0