Now everybody's singing

Vilken tid gick du upp idag? Efter 1 h snoozing fick det bli klockan 7 som jag steg upp! Vad var det första du tänkte imorse? Glada tankar var det i alla fall inte! Vad åt du till frukost? Ingenting. Vem kramade du senast? Edona! Vem pussade du senast? Måste nog vara Lina i fredags, för henne pussade jag på var 5e minut kändes det som! Säger du kex eller chex? CHEX Vad längtar du till? Sommaren 2010 och alla goa saker jag ska göra! Vilket år var du på din första konsert? Är inte helt 100 men skulle säkert kunna vara Doktor Bombey (eller hur det nu stavas, haha) Ska du på festival i sommar? GIVET! Hur ofta använder du parfym? Vet inte, lite då och då, har förmåga till att glömma den skiten Vad gör du på fritiden? Lägger några kablar lite då och då Kan du spela fotboll? Självfallet! Duktig och duktig vet jag inte men Tycker du om någon? Alla mina fina vänner och familj Tycker den personen om dig? Finns nog tillfällen de vill döda mig, men att de tycker om mig är jag ganska säker på! Varför fyller du i detta? :pPpPppp Hur mår du? Life is good! (om man räknar bort migränen osvosv) Räkna upp vad du har på dig? Trosor och täcke Vad heter dina syskon? Frida och Albin Har du husdjur? Morris! Har du svimmat någon gång? JA!! Har du börjat övningsköra än? Har kört en gång tidigare, men börjar på riktigt efter Onsdag! Vad gör du just nu? Ligger i sängen och är redo till att sööva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0