don't stop, make it pop

Favoritmagasin? Jag har nog ingen. Vart bor du? I Åsarp. Går du i skolan? Ja. Jobbar du? Ja. Vad drömmer du om? Flytta utomlands. Eller till en början flytta från Åsarp. Är du ett hälsofreak? Hähä. Vad vill du jobba med när du blir äldre? Jag har faktiskt ingen aning. Favoritfilm? The Hangover. Vilket stjärntecken är du? Vågen. Vilken svordom använder du mest? Jag tror jag har slitit ut deflesta svärorden som finns. Har du vunnit någon pris någon gång? Ja, det har jag säkert. Vad ska du göra i sommar? Leva som bara den. Vad ska du göra i helgen? Inget bestämt än. Biter du på naglarna? Nej. Vad lyssnar du på? Mulliga, gullina Ann-katrin. Vart är ditt drömresemål? Jag vill resa överallt och ingenstanns. Pojkar du vill gifta dig med? Cimon från PH. Favoritplagg i garderoben? Kan nog vara min gråa mjukiströja. Sneakers? Ja? Vart togs din profilbild? Jag har ingen, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0