Singing that melody


Igår på emmas balkong, detta är ögonblick värda att älskas.

Haha, jag kikar på andras bloggar och ser hur mycket snygga kläder alla har. Får därmed ångest över att jag måste shoppa. Vet inte hur länge sedan det var sist jag shoppade. Blir sur på mig själv som lägger ut alla pengar på att festa. För iprincip alla mina pengar går åt utav att göra det. Skärpning Sofia!

Hur som haver. Jag kom hem för inte allt förlänge sedan efter att ha käkat pizza med Emma, Jennie och Josefine. Får se vad som händer idag, inte särkillt mycket skulle jag tro. Hade gött, peace. 


Kommentarer
Postat av: Emma

vi är la förfan kungar ihop eller. Puss.

<3

2010-03-31 @ 19:07:38
URL: http://myscenario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0