I love you man

♥ Blommiga leggins
♥ Färgglada nagelack (mintgrönt kommer nog i första hand)
♥ Spetsklänningar och linnen i alla olika färger
♥ Röda converse med lågt skaft
♥ En ny plattång
♥ Peace & Love-biljett
♥ Byxdress

Detta ska jag försöka nappa till mig inom en snar framtid. Jag och Sara har bestämt oss för en sväng till Skövde på Tisdag, och då ska jag iallafall försöka få tag på de 2 första punkterna! I detta inlägget tänkte jag även tillägga att helgen har varit jättebra, festade i fredags med goa människor och hade det gött här hemma igår.

Detta är nog det som jag vill ha mest just nu


Kommentarer
Postat av: Emma

<3<3<3 tror iofs du borde prioritera biljetten och kanske spara pengar till själva festivalen.. dumhöve

2010-05-23 @ 17:53:20
URL: http://myscenario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0