det senaste



























De senaste månaderna har jag festat mycket i Skövde dansat som aldrig förr. Jag har köpt två kuvertväskor, ett par kostymbyxor, orangea skor, en vinterjacka (!!!!!!), en grå tröja, en prickig skjorta och alldeles för mycket alkohol. Jag fick hem mina helt underbara blåa skor som tyvärr är lite för höga för mig men jag sparar dom till lite varmare tider. Jag vågade klippa av mitt långa hår (säkert 10 cm) och är jävligt nöjd!

Skit samma. Igår festade jag och hade så fruktansvärt jävla roligt. Mår inte bra idag. Ska spendera hela helgen till att sova och ladda inför alla fester runt jul!!


Kommentarer
Postat av: Linda

den klänningen var snygg!

2011-12-16 @ 21:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0