tared apart all these nights

"Om man bortser från denna vecka som är ganska slapp är mitt liv ganska hektiskt just nu. dock känner jag ingen särkilld stress som jag kanske borde göra? Jag får knappast ingenting gjort nu längre, men trots mitt medvetande gör jag ingenting åt det.

Killar. Alltid dessa tankarna på kille och närhet, det är något man aldrig får nog utav. Jag saknar verkligen känslan av att gilla någon, då det pirrar i hela kroppen när man ser honom, och man känner sig helt förlamad. Dock tror jag att jag inte har tid för någon just nu, jag har alldeles för mycket att ta tag i; mitt rum (som skulle må gott av en rejäl städning), skolan och kanske en promenad med Morris lite då och då. Det skulle inte bara glädja Morris, utan också mamma och pappa."

Kommentarer
Postat av: Carolina

vi tar en promenad ihelgen? :)

2009-11-26 @ 13:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0