jahaja

image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Lite såhär såg vår vistelse i Örebro ut! Har lite mer bilder men de vägrade att laddas upp så jaa..

Igår när jag kom hem flög jag in i duschen sen in till Lisa där vi var fyra roliga och för-för-festade lite. Sedan gick vi längst långa trattoarer och sen var vi på terrassen innan vi vandrade vidare till Dagnys, inget folk men det var kul ändå! Ikväll skulle jag varit ännu fullare men den planen gick i kras och det verkar som att jag sitter fast här i i fuckingcpÅsarp. 



(Är inte såhär glad nu, denna togs igår...........)

Kommentarer
Postat av: Lorena

sv: skorna hittade jag i en butik i växjö. har du instagram? jag heter @lorenasvensson där:)

2012-01-27 @ 18:43:01
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0