20120929

Hej! Jag söker en kille (Jag gillar kineser), du behöver inte vara rik men med tillräckligt mycket pengar för att skämma bort mig. Du ska vara söt och tycka om mig superduper mycket. Och mina vänner. Du ska också vara jätterolig och ha snygg klädstil. Om du har det kan du få vara nästan hur ful du vill. Jag gillar inte långa promenader och jag vill inte följa med dig på dina släktkalas förräns jättelänge och du får gärna ta allt jag säger med en nypa salt. Jag erbjuder dig en tråkig, lat och pinsam tjej. Men jag kan också vara rolig, jag är jättesnäll (fast inte så jättegenerös när det gäller mat) och jag är spontan. Jag blir inte arg för småsaker och jag gillar att klia på ryggar om du inte är jättefinnig. Jättesöt är jag också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0