sammanfattning av 2009

1. Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det har jag
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga haha
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej

4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Har bara varit i Sverige this year
6. Är det något du saknar 2009 som du vill ha 2010? Ja helt klart
7. Vilket datum från 2009 kommer du alltid minnas? Haha, jag suger på datum
8. Vad var din största framgång 2009? Ingen aning
9. Största misstaget? Pass
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, sjuk
11. Bästa köpet? Oj, den var svår
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, smink
13. Gjorde någon dig riktigt glad? Ja
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009? Haha, jag har ingen
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämförst men tidigare år? Gladare helt klart
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? "Letat" kärlek
18. Hur tillbringade du julen? Med släkten, från mammas sida
19. Blev du kär i år? Nej
20. Hur många one night stands? 2 haha
21. Favoritprogram på tv? That 70's show
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Inte hatar men
23. Bästa boken du läste i år? Vet inte
24. Största musikaliska upptäckten? Jadu, många
25. Något du önskade dig och fick? Ja
26. Något du önskade dig och inte fick? Ja
27. Årets bästa film? Eden Lake helt klart
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var i skolan, red
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja
30. Hur skulle du beskriva din stil 2009? Fjortis, mindre fjortis och som jag är nu? haha
31. Vad fick dig att må bra? Vännerna, fest
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Men blabla
33. Vem saknade du? Bella, men självklart många mer
34. De bästa nya människorna du träffade? Räknas emma?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att jag räknas, hihi. (Hade jag tänkt på att det skulle ha gjort det hade du vart med i min sammanfattning också.) Så himla bra mår jag med dig, ville bara säga det. Puss!!

2010-01-01 @ 20:22:04
URL: http://myscenario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0