i'm loving cloud nine, my head's in the sky



Godmorgon. Ligger i sängen slö och trött. Gårdagen visade sig tillslut vara riktigt kul, och mitt löfte höll jag ju inte, vilket jag inte förväntade mig heller. Men vem är förvånad, haha. Ellen kom hem till mig innan iallafall, vi gjorde oss iordning osvosv, fick skjuts till Kinnarp där mina favoriter väntade, Linda och Edona (Sara saknades). Gick till Lusen och got that party started. Haha. Bilder kommer (troligtvis, vet att jag är dålig med det.

Bakis var det ja, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ellen

<3

2010-04-18 @ 17:43:30
URL: http://ellenmerlander.blogg.se/
Postat av: olausson

as snygga byxor och jackan!

2010-04-20 @ 20:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0