I/KISSED/YOU/WHILE/YOU/WERE/SLEEPING

Jag har insett att min senaste kyss: var med fel person. Jag pratar: fult. Jag avskyr när folk: ljuger. Min bästa vän är:  Min första vän heter: rasmus. Kärlek är: en underlig sak När jag borstar tänderna: får jag goare andedräkt. När jag lagar mat: blir det oftast bränt. Jag tänder på: ljus. Jag är rädd för: mörkret och insekter. Den värsta känslan är: ganska mycket. Den bästa känslan är: att vara glad. Jag är bäst på: att skämma ut mig, spilla ut saker osv. Jag är sämst på: att spara mina pengar. Om jag va ett djur skulle jag vara: Tiger Min mobiltelefon är: gammal. När jag vaknar på morgonen: är jag trött. Just nu tänker jag på att: snart sova.  Bebisar är: jobbiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0