-.,.,f,ajjjj aj aj



Helgen har varit varm och kall. Festade i Torsdag, var trött på Fredagen men festade ändå. Var trött gick hem klockan 11. Upp lite för tidigt. Åkte till Skövde, brände pengar jag inte ens fått. Jobbade från 19-02. Upp lite för tidigt igen. Stod på julmarknad i Floby. Går in i väggen. Har förresten klippt av mig håret, lite längre page skulle man kanske kunna säga. Och har äntligen hittat en vinterjacka efter två års sökande! Sen har jag ju shoppat lite till det senaste som jag gärna skulle vilja visa. Får se om det finns ork hihhhhh.

Imorgon ska jag stiga upp 05:15. Vi ska åka på studiebesök på Ullared och det blir förhoppningsvis lite julklapps-shopping också. (Med vilka JÄVLA PENGAR?????)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0