fuck celebrations

3 dagar kvar, taggad till 1000!!

Läs vad en vis vän till mig sa angående midsommar: "Förra midsommar var jag och Sofia fast i Falköping medan alla andra åkte iväg och firande sjudundrandes i smögen/kungshamn/whatever. P&L var ju veckan efter och pengar växer ju inte på träd direkt för två flickor som lever på studiebidrag. Vi struntade i det. Dock bestämde vi oss för att "nästa år måste vi fan åka någonstans". Planerna har smidits och åkt fram och tillbaka men nu sitter vi här igen ändå. Fast i Falköping. Men det bästa av det ska vi fan göra. Som förra året har vi gaddat ihop oss med några andra strandade flickor och det blir tjejkväll hemma hos en tjej vid namn Amanda där vi förhoppningsvis ska riva ner huset till grunden och imorgon förväntas jag inte komma ihåg någonting av kvällen som komma skall.

Nja. Kanske inte. Men vi ska bannemig ha det roligt och det blir ju liksom vad man gör det till. Ha det så kul alla resenärer och må regngudarna avsky er."

Kommentarer
Postat av: Emma

vist sagt av henne må jag säga.

2011-06-24 @ 13:44:15
URL: http://myscenario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0